Dzięki dostępowi do panelu sprzedaży możesz kontrolować stan sprzedaży swoich produktów. Możesz też dokładać nowe produkty.
Do panelu masz dostęp wyłącznie ty i dopiero po zalogowaniu się indywidualnym hasłem nadanym podczas rejestracji.
Witamy w naszym sklepie. Postaramy się przeprowadzić Cię krok po kroku przez proces sprzedaży w naszym sklepie. To ty od początku do końca jesteś sprzedawcą. My pomagamy w sprzedaży, prowadzimy akcje marketingowe i promocyjne aby zachęcić potencjalnych klientów.
Pierwszym krokiem jest dokonanie rezerwacji regału lub innej powierzchni do ekspozycji towaru. Przed przystąpieniem do rezerwacji warto zapoznać się z naszym cennikiem.
Jeśli zdecydowałeś się na konkretny rodzaj ekspozycji to wypełnij formularz rezerwacji regału. Możesz tez wybrać "swój" regał i zarezerwować go na miejscu w sklepie.
Drugi WAŻNY krok to ustalenie terminu wizyty w sklepie i przyniesienie swoich rzeczy. Rezerwację wizyty w sklepie należy ustalać telefonicznie: 0-22 855 27 45 lub pod adresem e-mail: info@stare-na-nowo.pl
Po zrobieniu rezerwacji regału ( na naszej stronie lub w sklepie ) dokonaj dokładnej selekcji rzeczy które chcesz sprzedać. Nie przyjmujemy rzeczy uszkodzonych, brudnych lub bardzo zniszczonych. Nie zgadzamy się na sprzedaż np. broni, alkoholu, artykułów o treściach pornograficznych.
Po wybraniu rzeczy przygotuj ich listę z krótkim opisem i ceną sprzedaży. Wykorzystaj w tym celu gotowy wzór Listy produktów klienta (excel) dostępny w zakładce Dokumenty. Listę produktów wyślij na adres mailowy: info@stare-na-nowo.pl najpóźniej 1 dzień przed ustaloną wizytą w sklepie. Dzięki temu zdążymy przygotować etykiety na Twoje przyjście.
Z wybranymi przedmiotami przyjdź do naszej siedziby. Pracownik naszej firmy dokona rejestracji, podpiszesz umowę komisową i utworzymy dla ciebie indywidualne konto dzięki któremu będziesz mógł kontrolować sprzedaż.
W trakcie rejestracji podaj sprzedawcy listę towarów które chcesz wystawić. Do każdego towaru zostanie wydrukowana indywidualna metka z kodem kreskowym. Wartościowe rzeczy należy zabezpieczyć . Możesz wynająć miejsce w zamykanej, szklanej gablocie a produkty możesz zabezpieczyć naklejkami magnetycznymi lub klipsami (podobnie jak w sklepach odzieżowych). Wszystkie ceny możesz sprawdzić w naszym Cenniku.
Poprawny opis produktów umożliwia szybką identyfikacji w naszym systemie oraz sprawne wprowadzenie podczas procesu rejestracji . Aby skrócić czas przyjęcia twoich rzeczy do sklepu przygotuj listę swoich produktów w formie listy w tabeli (excel) , wyślij ją na nasz adres e-mail : info@stare-na-nowo.pl lub przynieś ze sobą na nośniku (Pendrive)
Dla ułatwienia przygotowaliśmy wzór listy produktów.
Dzięki dostępowi do panelu sprzedaży możesz kontrolować stan sprzedaży swoich produktów. Możesz też dokładać nowe produkty.
Do panelu masz dostęp wyłącznie ty i dopiero po zalogowaniu się indywidualnym hasłem nadanym podczas rejestracji.
Okres najmu nie jest odnawiany automatycznie. Możesz go przedłużyć w dowolnym momencie trwania (najpóźniej ostatniego dnia) poprzez naszą stronę lub w sklepie. Po zakończeniu najmu jesteś zobowiązany opróżnić regał. Nasza obsługa sprawdzi stan przedmiotów na koniec umowy najmu — do tego czasu nie usuwaj metek. Aby odebrać przedmioty weź ze sobą umowę oraz dowód tożsamości. Jeśli nie opróżnisz regału w wymaganym terminie nasza obsługa zrobi to za ciebie, a przedmioty trafią do naszego magazynu. Wówczas doliczymy ci opłatę w wysokości 10 zł za opróżnienie regału oraz koszt składowania za każdy kolejny tydzień zgodnie z cennikiem wynajmu. Rzeczy w magazynie będą na ciebie czekały przez do momentu aż wartość opłat za składowanie nie przekroczy wartości przechowywanych produktów. Po tym okresie staną się one własnością sklepu.
Zysk ze sprzedaży twoich rzeczy przelewamy na wskazane przez ciebie konto w terminie 3 tygodni od daty zakończenia wynajmu regału. W przypadku wynajmu dłuższego niż 4 tygodnie przelew nastąpi w trakcie okresu najmu.